Medlemsmøder
Om medlemsmøderne
På medlemsmødet fremviser vi foreningens regnskab og budget. Derudover fortæller vi om foreningens arbejde, både om årets forløb og om planer for fremtiden.
I bidrager selv med spørgsmål, ønsker og udveksling af erfaringer med kollegerne fra andre skoler.
Medlemsmødet 2023
Afholdt onsdag den 20. april 2023 kl. 10-14 på Vejlefjordskolen.
Se mere her (er afviklet)
Medlemsmødet 2022
Afholdt onsdag den 6. april 2022 kl. 10-14 på Baaring Efterskole.
Se mere her (er afviklet)
Medlemsmødet 2021
Medlemsmødet var et kort online zoom-møde den 13. oktober 2021, bl.a. med præsentation af de nyeste aftaler.
Medlemsmødet 2020
Medlemsmødet var et kort online zoom-møde den 11. september 2020, bl.a. med præsentation af de nyeste aftaler for 2020.
Medlemsmødet 2019
Afholdt 20. marts 2019 på Vejle Idrætshøj- og Efterskole.
Medlemsmøde havde fokus på bæredygtighed med følgende oplæg:
• "Den korteste vej fra jord til bord", erfaringer fra Egmont Højskolen
• Rengøringsvenlige måtter af genbrugte fiskegarn
• Planteslagterne - muligheder for at spare på kødet
• Sådan kan dit madaffald blive genbrugt som biogas
Skoleindkøbs bestyrelses forslag til vedtægtsændringer 2019 (vedtaget)
Andre møder
Skoleindkøb arrangerer løbende temamøder.
- Låseseminar, onsdag den 29. januar 2025 hos Odense Låseservice
- Energikonference, torsdag den 23. januar 2025 på Askov Højskole og Efterskole.
- Energikonference, torsdag den 23. november 2023 på Nislevgård Efterskole på Fyn.
- Energikonference, torsdag den 2. februar 2023 på Den fire Lærerskole i Ollerup på Fyn.
- Energikonference, torsdag den 10. november 2022 på Himmerlands Ungdomsskole.
- Energikonference, torsdag den 15. september 2022 på Baunehøj Efterskole.
- Energikonference, tirsdag den 3. maj 2022 på Askov Højskole og Efterskole.
Online informationsmøder
- Online-møde om AMO-partner system til kemisk risikovurdering, APV mv., tirsdag den 29. marts 2022 kl. 10.30
- Webinar den 30. november 2021 om kontorartikel-aftale (deltagelse af SKI og Lyreco)
- Skoleindkøb afholdt i december 2020 to online informationsmøder om ny fødevareaftale med AB og BC Catering.
IT-møder
- Webinarer i maj 2023 om Whistleblowerordning. Der afholdes fortsat løbende webinarer om dette emne. Kontakt Skoleindkøb, hvis du ønsker et webinar.
- Webinar den 08. december 2021 om Skoleindkøbs nye aftalesystem
- Webinar den 05. november 2021 om telefoni- og internetaftaler (deltagelse af SKI)
- Webinar den 16. juni 2021 om Circular Computing, genproducerede PC'er med 3 års garanti.
- Webinar tirsdag den 30. marts 2021 om KMD's portal til registrering og indberetning af COVID19-test foretaget på skolen (optagelse kan fremsendes)
- Webinar om e-mail sikkerhed og programmet Vipre
- Webinar om Microsoft Teams
- Webinar: Rejsen fra PC til Chromebook i klasseværelset
- Skoleindkøbs IT-træf