Medlemsområde/ Aftalesystem

Her kan du få adgang til fortrolige oplysninger om aftaler

Skoleindkøbs medlemmer har adgang til det lukkede aftalesystem (Mercell) via et kodeord, som medlemmet modtager fra Skoleindkøb (altid sendt til den primære mail på skolen). Denne mailadresse får så primær bruger adgang og derfra kan man selv oprette flere brugere på skolen. Hvis din skole er medlem og du mangler et login kan du altid kontakte soleindkøb og få et tilsendt.

I aftalesystemet er der adgang til oplysninger om de aftaler, som Skoleindkøbs medlemmer har adgang til. Der findes også aktuelle prislister. Der kræves kodeord til dette område, fordi oplysningerne bag log ind er fortrolige og ikke må videregives til tredjepart. Aftalernes indhold og priser på varer og ydelser er nemlig hemmelige for andre leverandører og kunder.

Nyt aftalesystem med flere store fordele

1. Skolerne kan selv oprette brugere fra skolen og få ny adgangskode tilsendt
2. Systemet er altid opdateret med gældende aftaler
3. Man kan nemt søge på aftaler: både direkte (fritekst) eller via filtre: f.eks. kategorier