Medlemsområde/ Aftalesystem

Her kan du få adgang til fortrolige oplysninger om aftaler

Skoleindkøbs medlemmer har adgang til det lukkede aftalesystem (Mercell) via et kodeord, som medlemmet modtager fra Skoleindkøb. Skolen kan få adgang for så mange medarbejdere, den ønsker, med registrering for hver mailadresse.

Hver bruger kan selv oprette flere brugere på skolen eller bede Skoleindkøb om at sørge for oprettelsen.

I aftalesystemet finder I en beskrivelse af aftalerne samt yderligere oplysninger, fx rabatsatser og aktuelle prislister.

Der kræves kodeord, fordi oplysningerne bag log ind er fortrolige og ikke må videregives til tredjepart. Aftalernes indhold og priser på varer og ydelser er nemlig hemmelige for andre leverandører og kunder.

> Skoleindkøbs aftalesystem

1. Skolerne kan selv oprette andre brugere på skolen og få ny adgangskode tilsendt
2. Systemet er altid opdateret med gældende aftaler
3. Man kan søge på aftaler, både direkte (fritekst) eller via filtre: f.eks. kategorier
4. Hvis man glemmer sit kodeord, kan man fra loginsiden bede om at få et nyt sendt til sin mailadresse